Welcome, Guest!

Register now and join in with other ARMYs! If you have trouble with the validation email (be sure to check your spam/junk folder!) please use the Contact Us form to send a message to the admin and we'll manually validate you account! If you have any problems with that form then you can send an email to bangtanbaseforum@gmail.com. We hope you to see you soon!

SeokSeok

ARMY
  • Content Count

    2,869
  • Joined

  • Last visited

  • Bombs

    1,135 [ Donate ]

Community Reputation

1,593 Social Butterfly

About SeokSeok

  • Rank
    Yeontan #1 Stan
  • Birthday 08/15/2001

SNS

  • Twitter
    ITSMEYAB0I
  • Tumblr
    bangtaenstuff

Recent Profile Visitors

12,212 profile views

Display Name History

  1. the yukis are all falling down

     

    1. Show previous comments  18 more
    2. SeokSeok

      SeokSeok

      lol i don't feel the same as an ambivert. i would love to interact, but there are times when i hate ppl too.

       

      IT'S BORING CAUSE THERE'S NOTHING TO DO

      dad is scary too, he'll report to my mom

    3. Vii

      Vii

      give your holidays to me pls

      then I'll take your card for you :D

    4. SeokSeok

      SeokSeok

      it's impossible to do

       

  2. I feel so lifeless.

    1. Show previous comments  3 more
    2. kingseokjin1992
    3. SeokSeok

      SeokSeok

      nahhh it's okay, i'm just being a little emo. i'm still a child after all, it's normal to have a rollercoaster of emotions :"))

    4. kingseokjin1992
  3. @Mongmungi I haven't. Not interested in that kind of movies lol. Idk but I searched the internet for Shaun but I didn't found anything related to the song.
  4. bukan cover yg itu mksdku HAHAH! tpi cover albumnya dll
  5. i'm really" excited for school tomorrow, we'll be going home at 17:00 PM again yey!!

    1. Show previous comments  1 more
    2. SeokSeok

      SeokSeok

      no but honestly tho i'm really excited!!! because i don't like being at home that much lol

      thank you beb! today was a great day!

    3. Mongmungi

      Mongmungi

      Opposite attracts, that's why we're for each other:perV: I'm a homebody to the core. Being in a public place is exhausting >_>

      More than that, good to know that you had a great day~~~~♡☆☆♡☆

    4. SeokSeok

      SeokSeok

      nah, home is just so boring. at school i have my friends and my teachers to hang out with.

  6. noo :"(((((((((((((( it's alright you know!!
  7. @Vii Ooh aku juga suka lagu ini!! Tunggu dulu......perasaan waktu aku denger lagunya suaranya cowok kok cover lagunya dimana" cewek? :")))