Welcome, Guest!

Register now and join in with other ARMYs! If you have trouble with the validation email (be sure to check your spam/junk folder!) please use the Contact Us form to send a message to the admin and we'll manually validate you account! If you have any problems with that form then you can send an email to bangtanbaseforum@gmail.com. We hope you to see you soon!

fuckparkjimin

ARMY

Community Reputation

529 Excellent

About fuckparkjimin

  • Rank
    Oh man holy shit
  • Birthday 11/27/1998

Personal Information

  • Bias
    방탄방탄방방탄

Recent Profile Visitors

3,753 profile views

Display Name History

  1. hey why does your account say you are anonymous?

  2. HAAAAAAAAAPPPPPPPPPYYYYYYYYYYYY BBBBBBIIIIIIRRRRRRRTTTTTTHHHHHDDDDDAAAAAAAYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!:cheer::cheer::jimin6::jimin8::jimin7:jimin9::jimin1::jimin2:

    1. kingseokjin1992

      kingseokjin1992

      HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!

  3. tenor.gif?itemid=9855078

    hello i guess

    1. Show previous comments  4 more
    2. Mongmungi

      Mongmungi

      Saph are you still with your job? How are you doing now?

    3. fuckparkjimin

      fuckparkjimin

      yeah im good im ok :) just thought to drop by

      oh yeah the job i hated ? i dont even remember telling you about that lmaooo yeah that job is NO LONGER TO BE SEEN i was able to change it :) it took some will power and time cause miliatery but yess ;)

    4. Mongmungi

      Mongmungi

      OH dear, good then! It was not even a safe job, hence I was worried yow :"/

      Then what are you up to now? Back to studying?

  4. listen this album killed me ok let me go song by song singularity is amazing. i loved it since the moment it came out it showcased tae so fucking good and its one of the most aesthetic videos ive ever seen. ok BUT FAKE FUCKING LOVE FUCKING KILL ME BITCH WHAT THE FUCK IS THIS SONG WHAT THE FUCK IS THIS WHO ALLOWED THIS IM NOT OK I WILL NEVER BE OVER THIS FUCKING LEGENDS FUCKING EVERYTHING KILL ME NOW I DONT DESERVE THIS the truth untold is so.fucking.good i have no words. really i felt it in my bones and im usually not the soft ballad type but FUCKING DAMIT pluto is so cute oh my god its such a chill song. i feel like its the type of song to study to and help you concetrate ? (the VOCALS THO COME THROUGH) PARADISE AND LOVE MAZE THO 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 JUST FUCKING magic shop kook what you doing to me why you playin with my heart like this who allowed you why (JIN AND JIMIN COMING THROUGH WITH THE FUCKING VOCALS I CANT) airplane pt 2 ......... no words im still shook LONDON TO PARIS HONG KONG TO BRAZIL IM THE NEW SUPERHERO ANAPAMANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN KEEP BOLLING BOLLING STILL BANGTAN so what just, ngl one of my fucking faves OUTRO FUCKING HIT ME LIKE A FUCKING TRUCK ON THE FREE WAY WTF IN CONCLUSION ONE OF BANGTANS BEST ALBUMS I WILL NEVER BE DISSAPOINTED THIS IS THE ALBUM OF THE YEAR YOU CAN FIGHT ME STAN BTS STAN LEGENDS ALBUM OF THE CENTURY IM NOT OK
  5. why am i so attacked why are you attacking me what did i do to you why are you killing me go away you got7 chicken
  6. istg if this shit continues 

    giphy.gif

    1. AuriaRose

      AuriaRose

      its changing back tonight, ajs just been busy and hasnt had time to change it back yet

       

  7. giphy.gif giphy.gif 

    1. Cypher•

      Cypher•

      the reall prank is we'll have this layout until comeback

    2. fuckparkjimin
    3. Cypher•
  8. 0__05ac10a9c56913.jpg 

    ur profile says army

    yet your pictures are purely got7.

    who are you.

    1. Whalien

      Whalien

      hi there! nice to meet you.
      I recently joined the forum thinking it's a GOT7 forum, but I guess not. 

      I'm sticking with my GOT7 content anyways <3 

    2. fuckparkjimin

      fuckparkjimin

      its called bangtan base how tf did you think it was a got7 forum ? 

      00e69e52699fd3ffdaffb23de83c0e14.jpg

  9. like last year it was BGA it was cute it was funny BUT I DO NOT SUPPORT THIS

    q3iCWqE.jpg

  10. nope im outta here goodbye

    latest?cb=20110710024943

  11. I CANT BELIEVE I MISSED MY 1ST ANNIVERSARY ON BBASE 

    49b88deae8424f0b039dcb2dc8a17620317a29af

  12. @Whalien WHY ARE YOU DOING THIS TO ME WHY IS JIMIN FUCKING GLOWINGGGGG EVERYTIME I SEE HIM A FUCKING ANGEL THE UNIVERSE DOESNT DESERVE HIM