Welcome, Guest!

Register now and join in with other ARMYs! If you have trouble with the validation email (be sure to check your spam/junk folder!) please use the Contact Us form to send a message to the admin and we'll manually validate you account! If you have any problems with that form then you can send an email to bangtanbaseforum@gmail.com. We hope you to see you soon!

-Mochi-

ARMY

Community Reputation

706 Amazing

About -Mochi-

  • Rank
    Vante
  • Birthday April 4

Personal Information

  • Bias
    PJM ♡ KTH ♡ JJK
  • Location
    In Jimin's lost luggage.

Recent Profile Visitors

3,360 profile views

Display Name History

  1. Roses are red (a really lovely red actually, but there are also other colours that need appreciation);

    Violets are blue (they're purple but okay);

    Valentines is over (and so is a certain period in our lives);

    But I still love you (take me back someday?).

    Image result for jikook heart

    take the shoddy heart for mine that died the day I stopped talking to you

    1. -Mochi-

      -Mochi-

      I'm kinda

      40f46ad7055d888db429ae7b92cb044711aa2aa5_hq.gif.744d80d5f59bba2a9bd06cd1f98b0165.gif

      right now. 

      And no matter what, I'll always take you back.

  2. Omg I just noticed your location on your profile is "In Jimin's lost luggage" and mine is "In Namjoon's Passport", which let's be honest, it's probably lost too. So yay, we're both lost in bangtan luggage. Bless. 

    Idk you're asleep rn and here I am embarrassing myself don't look at me HIDING.gif.def82784d60988c6b9f6bf51456ce023.gif

    1. -Mochi-

      -Mochi-

      We're meant to be I guess. LOL

      1b7f50c4e90d2f098e66f9c78493875ba38ae132_hq.gif.08b501a3cba14e4d5865731fa96de4ea.gif

      I'm Tae and you're the bunny. 

  3. Have an amazing birthday!~ 
    j3j7.gif

    1. -Mochi-

      -Mochi-

      Thank you. 

      24b4fa4497a195ba1bc16fecdd1732ed56ee45e6a8633c750d4bf27b202e43ee.gif.11a55068619dde8b8839fee8a8c51691.gif

  4. 58e3136b0d3e3_ezgif.com-add-text(4).gif.370356599d03a9288cbf4b836f088e63.gif

    58e3137e9dcfc_ezgif.com-add-text(5).gif.ce49bf65e94255e2720db6aa47f398d0.gif

    58e3139d004d0_ezgif.com-add-text(6).gif.8e66976eababee4764f6a030bcff1dcf.gif

    RIP i aint got any other skills except for fake subs 

    Have a good celebration, buddy~ <3

    1. -Mochi-

      -Mochi-

      Omg, this is so beautiful. I'm- 

      tumblr_inline_ojbk3ddWP61reld1l_500.gif.6fc0807efaa5bd00a450247f521836b6.gif

      Thank you. 

  5. Happy birthday!!!

    tumblr_inline_ocuiqyq1na1syu4tc_500.gif

    1. -Mochi-

      -Mochi-

      Thank you. 

      tumblr_o8vw9hy0ZE1ts5yryo1_250.gif.1b785937ca0dd2d257cf7cd099ac9869.gif

  6. No More Dream - 898 Danger - 864 Boy In Luv - 898 Blood Sweat & Tears - 897 Spring Day - 765 Not Today - 899 Save Me - 766
  7. @Seoks-j & @Whalien LMAO you two. It wasn't directed at me but I still feel intimidated, @monimoni.
  8. @Seoks-j I remember seeing it somewhere but I don't remember where, and when you said it's not from VLive all my hopes died. Thank.